Monday 2 April 2007

Sörözés és kamerajavítás

Hát igen, ez az elsô kép a kamerámmal, miután megszereltem. Voltam egy csomó boltban, szervízben, és mindenhol azt mondták, hogy újat kéne vennem, meg hogy ennek a fajtának a minimális javítási ára 100 euró. Úgyhogy megpróbáltam én megcsinálni... Szétszedtem, gondoltam még mindig jobb, mintha újat vegyek, aztán megpróbáltam kitakarítani. Elôször nagynyomású levegôvel próbáltam, aztán Willem (ô szokott segíteni a laborban) mondta, hogy inkább nitrogénnel próbáljam, mert abban nincs nedvesség. Próbáltam, nem mûködött... Aztán kedtem lemondani róla, összeszereltem, és egyszercsak! Mûködött! Ezért vagyok ilyen boldog a képen. Eddig bírja egész jól, nem azt mondom, hogy jobb, mint újkorában, néha kicsit szeszélyes, de úgy látszik mûködik.





Na, ô Willem, kicsit furcsa, de amúgy nagyon rendes és segítôkész. Kezdem megkedvelni... Épp vágja fel a faroslemezeket nekem a körfûrésszel.







Aznap este elmentünk a "flamand óriás" nevû tavernába, ahol speciális söröket lehet inni. Nem olcsó, de nagyon sokféle és nagyon jó sörök vannak. Abbe, Marisa, Iida az új finn lány ( szerintem teljesen Tarja Turunen, de szerinte nem...), és Marjo.










Ez a kedvencem, a Barbár. Nagyon finom mézsör! Ilyen finomat még nem ittam asszem! 8.5%-os.














Na, Katharina elég jól érzi már magát...







Ez most csak ilyen rövidke lett, de a hétvégen voltunk az Arnhemi állatkertben és van pár jó képem arról, úgyhogy az lesz a következô beszámoló. Ha lesz idôm megírni...

No comments: